Barcelona-Chelsea


Fenerbahçe'nin bir şekilde çeyrek finale çıkmasının ardından biz de tabii hemen muhtemel rakipleri düşünmeye başladık. Fb'li taraftarların tercih hazır tabii ki:Schalke 04. İşte bu istekten kulübün, taraftarın çapını anlayabilirsiniz. Adamlar hala kolaycılık peşinde. Bir tanesi de "kardeşim kim çıkarsa çıksın, biz oynarız oyunumuzu. Ne olursa olur" demiyor, diyemiyor.
Ben hemen Barça'yı geçirdim kafamdan. Hani hem sevdiğim-tuttuğum takım, hem de klasik "güçlü takım" profili onlar ya (eskiden Real'di bu, değişti artık). Sonra 2 sebepten bu isteğim değişti.
Şunlardı o 2 sebep: 1.Biraz üstünde düşününce normal olarak daha formda olduklarını hatırlayarak Arsenal ve ManUtd yi istedim. Ki umarım olur.
2. 4. sezon da üst üste Chelsea-Barça derbisi oynansın istedim. Geçen sezon filan olsa yazılırdı "acaba yine eşleşecekler mi" gibisinden. Demek ki "derbi" nin esas sebebi Mourinho'ymuş. O yok, şimdi lafı bile geçmiyor. Ben çok istiyorum fakat.

Az değil, 3 sezon arka arkaya bu takımlar 2'si 2. turda (04-05 ve 05-06), biri de grupta (06-07) olmak üzere eşleştiler. Bu maçlar büyük futbol ziyafeti haline dönüştü. Hele de 05-06'daki ilk maç. Futbol tarihi'ndeki en büyük maçlardan biriydi. Benim izlediğim en iyisi, o kesin.

3 sezonda 3 kere eşleştiler. Bunların 2'sinden Chelsea, birinden ise Barça galip çıktı. Umarım bir dördüncüsü olur da yine zevkle izleriz. Tabii Mourinho olmadığı için eskisi gibi olmayacak ama yapacak bir şey yok.

Hem Messi'nin yokluğunda Barça cemaatine gaz olur bu eşleşme. Ronaldinho şerefsizi biraz daha kendine gelir filan...

Madem böyle oldu yazı, çeyrek final tahminlerimi de yazayım:

Chelsea-Barça
F.Bahçe-Arsenal ( maç başına 4 gol atar Arsenal)
Manutd-Roma (Roma'nın intikam alma şansı olsun, bir derbi daha doğsun)
İnter-Schalke (Bu eşleşme olursa, kazanan belli zaten)

0 yorum: