Pff

Ülkede birçok şeyin boku çıkmaya başladı. Amaç alenen belli olduğu halde, halen birileri "neler oluyor" filan diyip, anlamaya çalışıyor. Daha çok çalışırlar. Onlar anlayana kadar ülke elden gidecek, haberleri yok.
Herhangi bir gazetenin net sayfasına giriyorsunuz. İki haber. Biri Ebru Gündeş'in, reklam arasında elbisesinin dekolte kısmını diktirmesi. Diğeri de Büyükanıt'ın operasyon hakkında söylediği "Abd etkisi ispatlanırsa, üniformamı çıkartırım" açıklaması.
Eminim birçokları için bir şey ifade etmiyor bu haberler. Daha doğrusu, benim anladığım şekilde ifade etmiyor.
Artık işlerini istedikleri gibi yürütüyorlar. Ve de bu emirlerine maruz kalan kişiler "hayır efenim benim kararım" deyince de, halloldu sanıyorlar. Aslında evet, halloluyor bir nevi. Çoğu kişi kanıyor, inanıyor.

Bilen biliyor, işler nasıl yürüyor. Aslında ne oldu vs. Ama maalesef, geniş kitleler de bilmiyor. Vaziyet ondan böyle.

"Operasyonun bitmesinde Abd etkisi yok." Ee. Biz zaten gidişatı biliyoruz. Senin böyle bir açıklama yapmana gerek yok ki. Bunu söylemenin anlamı ne. Anca işte gerizekalı halk inanır buna. Veya içine ufak şüphe kırıntısı varsa, o geçer. Anca ona yarar.

Ebru Gündeş. "Ben çok açık buldum, sonra karar verdik arada ve diktirdim." Sen zaten programa çıkmadan görmüyorsun ya o kıyafeti. Bilmiyorsun sanki ne kadar dekolte olduğunu. Reklam arasında dekolte kısmı diktiriyor. Rtük'ten uyarı geldiğini konuşuyor birileri. Basın mensupları sorunca da yukarıdaki gibi cevap veriyor. Görüyorsunuz işte. Kılıfına uyduruluyor. Bizim gibi 2-3 kişi de işin gerçek kısmını görmesine rağmen etkisiz eleman olarak yerinde oturup üzülmekle kalıyor.

0 yorum: