Gelir

Öyle milyonlarca kişi tarafından okunan blog sahibi gibi, "gidiyorum, 2 hafta yokum", ne bileyim "döneceğim..." gibi şeyler yazamam ben. Gittim geldim işte;2 gün yoktum.

Öncelikle, daha 15 dk. içinde öğrendiğim haftasonunun gelişmelerini yazmak ve yorumlamak istiyorum, sonra da adetim olmadığı üzere yediğim haltları anlatacağım.

-Barça...Hepinizin Allah belasını versin. Neyine şampiyon olmaya çalışıyorsunuz siz. Villarreal yenilmiş, Real berabere, sen daha git Getafe'yle berabere kal. Gidin Cl'yi alın bari soysuz herifler.

-Ferrari "Double" yaptı. Hüseyin'e selamlar. 3 yarışta 2 pilotumuz da birincilik buldu. Bmw, takımlarda birinci, pilotlarda da Heidfeld 2. ama birinciliği yok! Bu nasıl bir istikrar. Eğer takımlar şampiyonası'nı alırlarsa şaşırmam. Kubica'da iş var.

-Arsenal ve Liverpool, bir haftada 3 kez oynuyor. Adamlar artık kimin nereye koşacağını filan ezberlemiştir sanırım. 2 maç da 1-1. Hafta içi'ndeki de pek farklı olmaz sanırım. Böyle 1-1, 0-0 filan. Ama daha önce de söylediğim gibi, Liverpool alır yani.

-Fb'nin sonu kötü olacak gibi...


-Kalli istifa etmiş. Niye böyle söylüyorum, çükkü benim olaydan neredeyse 1 gün sonra haberim oldu. Lincoln, tam 17 hafta sonra gol attı:yine Gençler'e. Ve 88. dakikada. işte bu çok güzel haber. Tam zamanında ortaya çıktı eleman. Bu sezon da 10 civarı 85+ golü attık sanırım. Olacağız lan şampiyon...
Şu anda söylenmesi gereken tek laf var:Lincoln Fener'in anasını ...
Bekliyoruz.

-Semih artık bokunu çıkarttı. Çok ümidimiz yoktu maçtan belki ama, 1-1 de harika sonuçtu şu durumda. Olmadı, ne diyelim. Dur artık Semih .

-G.s Play-Off yapamayacak gibi...

-Oralıyım belki ama umrumda değil;Sikeyim Sivas'ı! Yine yarışa soktular Bjk'yi. İyi bok yediniz...Sizden nah şampiyon olur.

0 yorum: