Hatırlar

Geçenlerde arkadaşımın gittiği dersanedeyiz, aşağı iniyoruz. Orada çıkışta yan tarafta bir mağaza vardır. Onun yanından geçiyoruz, 12-13 yaşlarında bir kız gördüm, ve birden 6-7 sene öncesine gittim, kafadaki "lan kimdi bu" sorularıyla beraber.
Saniyeden daha kısa sürede hem o kadar yıl öncesine gittim, hem kızın kim olduğunu hatırladım, hem de orada neden bulunduğunu anladım.
O ufak kız, o zamanki sınıf arkadaşlarımdan birinin kardeşi, yüzü pek değişmemiş, tanıyabildim o sayede. O mağazada bulunma sebebi de, dükkanın kendilerinin olması. Çünkü yine o anda hatırladığım kadarıyla, onların tekstil üzerine dükkanları vardı. Orası da onlarındı.

Genelde 30+ kişilerde olur, "aman da ne kadar büyümüş, ne kadar aman geçmiş" Alakası yok, al işte bende de oldu. Şaşırdım birden o kızı öyle görünce. Biz ortaokuldayken minicik bir şeydi böyle, ablasının yanında badi badi.
Yaşlanıyor muyuz ne amk.

0 yorum: