Jovetic


Sabah Futbol Mundial'i izliyorum. Her zamanki gibi Dünya'nın 4 bir yanından çok güzel haberler, röportajlar, biyografiler, hikayeler vs. Ntv'nin büyük hizmetlerinden biridir bu program da.
Genç bir Karadağlı da vardı bu kez programda. Stevan Jovetic. Ben ilk kez duydum ve gördüm elemanı. Çok da büyük bir kusur olduğunu sanmıyorum, çünkü çok kişi henüz bilmiyor onu.
Şimdiden birçok büyük peşindeymiş elemanın. Forvet ve forvet arkası oynayabiliyor. Fiziği dikkat çekiyor, yeterli.
Şu anda takımı Partizan'ın ligde lider olmasında en büyük paya sahip olan oyuncu. Bu yaşta Partizan gibi bir takımın kaptanlığını yapıyor! Henüz 18 yaşında!

Hocası Jokanovic ve Federasyon başkanı efsane Savicevic hakkında güzel şeyler söylüyor. 2-3 seneye ortalığı karıştıracak gibi eleman. Tabii hoca kulüpte çok kalamayacağının farkında.

İlk milli maçını Mart 2007'de oynamış, ve zaten bu maç Karadağ milli takımı'nın ilk maçıymış. Bu şerefe de nail oldu yani anlayacağınız. Jovetic'in varlığıyla bu genç takım, elemelerde kendi çapında da olsa başarıya ulaşabilir.

Akılda tutun bu veledi.

0 yorum: