Arıza

Neill lafları dolaşıyor ya, biraz daha ayrıntılı bilgi edineyim dedim. West Ham'ın sitesine girdim, bakınıyorum filan. Kadroya bakıyordum, dikkatimi çekti. Dyer ve Bowyer da kadroda. Bowyer'ı biliyordum da, Dyer'ı duymamışım veya unutmuşum. Neyse. O arada aklıma "lan bunlar kavga etmemiş miydi Newcastle'dayken" cümlesi düştü. Hemen araştırmaya giriştim ve evet, kavga edenler bu manyaklarmış.
Şimdi, eski takımlarında sahanın ortasında, maçın ortasında kavga eden iki adamın aynı takımda ne işi var. Dyer, Bowyer'ın West Ham'da olduğunu bile bile niye geliyor? Yönetim ve hoca bu konuda ne düşünüyor? Bu iki manyağın arası şimdi nasıl? Herhangi bir sürtüşme oldu mu sezon içinde? Hangi sivrizekalı, Bowyer'ın olduğu takıma Dyer'ı almak istedi? Bunlar güzel sorular tabii...

Son bilgi:bu vaka, 2005'in nisan'ında gerçekleşiyor. Maç Aston Villa ile, St. James's Park'da. Kavga sonucunda iki oyuncu da kırmızı kartla cezalandırılıyor. Videosunu Yutub vs.den bulabilirsiniz kolayca.

Bu arada, postu yazarken deprem oldu, lan ne cenabet herifsiniz bea. Bi' siktirin gidin.

0 yorum: