NBA'den (2)

Hemen detay geçelim.

- Turiaf imza atmadı daha. Salih'in dediklerine aynen katılıyorum ancak free agent piyasası belli olmuyor. İmza atmadan bitti dememek lazım. Brand için Gsw diyorduk ki ertesi sabah adam çıktı Philadelphia'dan. Rakam da doğrudur, olursa anlaşma aynen o şekil.

-"Andre X 2"nin yanında artık Elton Brand de var. Postta böyle bir adamınızın olması her zaman avantaj tabii ki, ancak sakatlık belasından kurtulabilirse. Bir nevi Kewell vak'ası. Böyle bir doğu konferansında en az bir üç sene filan play-off yaparlar. Josh Smith'i almaları için anüsten 7 milyon dolar gibi bir lüks vergisi çıkarmaları lazım. İmkansız değil ama çook zor.

- Pietrus sonunda doğru yeri buldu. Fakat benim sorum başka. Neden gidip bir point guard almazlar? En azından Jannero Pargo'yu filan alsalar da, olur ya Spurs'e azdığı gibi orda da azar...

- Corey Maggette de imzalamadı ama onunki çok daha olası. Yüzde doksandokuz deniliyor. Ben de okuduklarımdan bir Heat-Warriors takasını çok fazla gördüm, olur mu olur... Şöyle ki; Monta Ellis, Corey Maggette, Matt Barnes - Shawn Marion, Jason Williams, 2 tane draft hakkı. Okkalı bi kazık atarız Gsw'ye böyle olursa. Maggette pek hoşlanmam ama Monta guard'da çok büyük işler yapar. Monta-Wade-Maggette-Beasley... 5 numara hak getire.

-James Jones'a bağlayayım. Bu elemanı birkaç kere canlı izleme fırsatım oldu. Bence NBA'deki en underrated oyunculardan biri kendisi, özellikle savunma açısından. Şutör yanını herkes biliyor zaten ancak savunma yönü de bir o kadar güçlü. Eğer Miami başarılı olmak istiyorsa takıma şutör katmalı. Daha da önemlisi Beasley'in gelişinden sonra artık "lüks" kalan Marion'u verip ya 1 ya da 5 numaraya bir takviye yapmalı. Benim için öncelik bir pivot ancak yukarıda da belirttiğim gibi Monta'ya da götüm tavana vurur. Bir de pivot mevkiine FA'dan Kwame Brown deniliyor. Gelsin anasını satayım, vereceğimiz 2 sene 8 milyonmuş zaten. Fena değil, Blount'tan iyi. Ama daha iyisi olabilir mi? Olur.

-Duhon olayı farklı bence. Her oyuncu New York gibi bir şehirde oynamak ister. Yeniden yapılanma işine girince bir de kaçınılmaz olmuştur onun için Knicks gibi bir franchise'da oynamak. Ne olursa olsun, kim olursa olsun, FA isen ve Knicks sana teklif yapıyorsa gözünün önüne bi' Brooklyn manzarası gelir. Hayırlısı.

-Arenas'ın şu sözü bitirdi beni: " 16 milyon dolardan feragat ettim. Ancak birisi bana söylesin. 127 milyon dolarla ailem için yapabileceğim neyi 111 milyon dolarla yapamam?" Böyle adamlar gerek işte.

-Ford- J.O. takasında olay şu bana göre. Jerryd Bayless gibi bir gardı alıp draftta Portland'a gönderirsen Ford'a kalırsın. Budur. Bak geçen sene Horford için söyledim bunları, fantasy'de benden çalanlar (anladın sen onu) biliyor Horford neler yaptı. Bu sene de Bayless. İlk turdan alacağım anasını satayım.

- Şimdi bizim Seattle uçtu gitti Oklahoma'ya. Takımın adı da değişecekmiş. Benim duyduğum: Thundercats. Oha dedim direk, Thundercats diye bir takımı kim tutar ki? Oklahoma'lı redneckler hariç tabii.

- Nets de intihar etti bana göre R-Jeff'i yollayarak. Yi kadar antipatik bir adam daha görmedim ben hayatımda.

-Son olarak yazayım bari, erken demiştim ama... 2010'da kontratı biten LBJ Jay-Z ile Brooklyn'de bir restoranda yemek yerken görüntülenmiş. Malum Nets'in ortağı Jay-Z. 2010'da Vince Carter'ın da kontrati bitiyor, ne şans. Yüzde 51 Brooklyn Nets formasıyla göreceğiz bana göre. ESPN'de bir fotoğraf vardı, yeni Brooklyn Nets forması, 23 James yazılı. Jay-Z'den LBJ'ye hediye. Bir türlü bulamadım, sağlık olsun.

0 yorum: