Nba'den-3

Piyasa hareketli. Bir ton söylenti, iddia, imza. Son olanlar şunlar efem.

-Brent Barry nihayet gitti. O kadar çok zamandır var ki bu gitme mevzuu. Ben de bir nevi rahatladım diyebilirim. Böyle sürüncemede kalan işler canımı sıkar benim. Olacaksa olsun, olmayacaksa kal.
Houston'ı seçti Barry. 2 yıllık imza atmış. Bizim açımızdan bir yandan iyi bu. Niye, çünkü takımı gençleştirmeye çalışıyoruz vs. Hayırlı olsun.
Bir de bu adamı niye bu kadar çok kişi ister, anlamam. Bulunmaz Hint kumaşı değil ya.

-Benim beklemediğim bir hamle. Roger Mason'ı almışız-Spurs yani. Çok sevindim ben bu hamleye. Özellikle geçen sezon fena patlama yapmıştı Mason, malum Arenas da yoktu. Sonuçta iyi bir yedeğimiz oldu pg mevkiinde. Bu transfer Darius Washington'ı engeller mi diyeceğim ama, onu sanki bir yere vermiştik. Neyse.

-Maggette'nin G.State'e gelişi kesinleşti. İmzayı attı vs. Yine 50 numarayı giyecek. Monta pg'ye geçti tamamen Baron'un yokluğunda. Monta-Corey-Jackson-Al-Biedrins beşi var şimdi ellerinde. Ve de iyi bir bench. Tabii salaklar Azubuike gibi "az para alıyorum" diyip, ayrılmazsa. Git de İngiltere'de oyna o zaman, aptala bak.

-Jarvis Hayes ve Eduardo Najera Nets ile anlaşmış. Önemli 2 hamle bunlar. Bench desteği açısından, bir kademe daha gelişti Nets. Hayes aslında iyi gidiyordu Detroit'te ama, ya para için gitti ya da değişiklik olsun deyi. Najera da kaçtı ordan, iyi etti. Kesinlikle iyi işler yaacaktır burada.

-Orlando pg mevkii için, Jason Williams'ı istiyormuş. Ben yorum bile yapmıyorum.

-T-Mac Detroit'e takas olabilir diye bir şey okudum demin, Hüseyin bir doğrulasa şunu. Acaba kimi verecekler bu durumda. Anca Prince filan olur, çünkü Rip'i vermezler, T-Mac gelince de Prince oynayamaz. Garip yani. Prince Houston'a giderse de güzel olur mesela da, o ayrı.
Bu şu tip bir hamleye benziyor, hani Detroit malum, 3 senedir Doğu finali'nden ileri gidemiyor. Bunlar da dedi ki, bu takımın devri geçmeden (ki az da kaldı), böyle T-Mac gibi bir yıldız alıp 1-2 sezon daha zorlayalım, olmazsa da siktir edelim. Çünkü öbür türlü, takımın yapısını bozmadan, nasıl alacaksın T-Mac'i. Bunu yapacaklar sanırım. E kendilerince de haklılar. Baktılar olmuyor.

-Bu Jermaine hamlesi hiç içime sinmedi. Başarısız olacak sanki. Tabii Colangelo gibi bir adam sıçar mı hiç diyor insan içinden ama, "insan" işte. Kritik kelime bu hacı.

-Yine Artest-Odom lakırdısı var. Lan, verin de kurtulsun herkes. Hem savunma taş gibi olur, hem Kobe sevinir, hem de bu manyak 05'in intikamını almak için yüzüğe kasar. O zaman da sen sağ ben selamet.

-Dee Brown Wizards'la anlaşmış. Ben çok sevindim açıkçası. Hem öyle bir takımda, Arenas'ın yanında oynaması, hem Roger Mason'ın yerine alınması ve süre alabilecek olması. Ama ayrılırken sanırım bizim yönetim ayıp etmiş, o kötü. Zaten adam takımdayken yüzüne gül, giderken de suratına bakma. Bu türkler böyle menfaatçi işte.

0 yorum: