Nba'den

2 gündür net yok, birden piyasa hareketlenmiş. Madde madde yazayım. Hüseyin detay veya ekistıra bilgi verir elbet ardından.

-En taze haberi (benim için yani) en başta yazayım. Turiaf Golden State ile anlaşmış. Bu transfere hem üzüldüm hem sevindim. Üzüldüm, çünkü Lakers ve Kobe nadir bulunan savaşçı bir oyuncuyu elinden kaçırdı. Artık pek yok bunlardan. Sevindim, çünkü Turiaf bizim de sevdiğimiz, sempatik oyuncu ve daha fazla para kazanacak olması tabii ki güzel. Çünkü hakediyor bunu.
Kontrat 4 yıllık ve 17 milyon değerinde.

-G.State için sıkça adı geçen Brand, Sixers'a gitti. Tabii orası için işler birden değişti. Elde Iguodala, Miller ve artık Brand var. Bu bırak Doğu'yu, belki yüzük için bile yetebilecek bir çekirdek. Ki Josh Smith dedikoduları var ki insana "aman allahım" dedirtiyor o zaman durum.
Ben G.State'de gitmesine sevinirdim Brand'in, buna da sevindim. Sixers camias sevinecektir,ı en azından Play-Off'u garantilediler bu hamleyle.

-FA olan Mickael Pietrus Orlando ile anlaşmış. Bir üçlükçü daha Magic için. İyi transfer. Bol bol süre bulacaktır burada.

-Corey Maggette'nin G.State ile anlaştığı söyleniyor. Baron sonrası iyi olabilir bu onlar için.
Her şeyden önemlisi, G.State bu sezon piyasanın en çok ismi geçen takımı. Daha da bir şeyler yapacak gibiler.

-Chris Duhon New York'a gitti. Sanırım kariyerini bitirmek istiyor.

-James Jones Miami'ye gitmiş. Hüseyin?

-Daha önce yazmadık sanırım, Arenas Wizards'da kaldı. 6 yıl 111'e. 16 milyonluk kısmından feragat etti kendisi. Bu tabii Nba ölçütlerinde fazlasıyla hoş bir hareket. Pek kimseden göremezsiniz bu tip fedakarlıklar. Böylece Wiz Jamison'ın da kalmasıyla gücünü korudu, ama adam gibi bir uzun almadıkça, Doğu finali yerine babayı alırlar her sene.

-Bir de Ford-Jermaine takası var. Bu kime hayırlı olur bilemiyorum. Toronto'ya pek kızmak mümkün değil, çünkü Ford'u bir şekilde salacaklardı. Ama karşılığında Jermaine mi olmalıydı, işte bunu bilmiyorum. Eğer adam olmaya karar verirse J.O, Raptors Doğu'da daha iddialı olabilir. Güzel de olur.

-(Son olarak) Bir de ne için yapıldığı bilinmeyen R-Jeff: Yi- Simmons takası var ki, hiçbir şey söylemek istemiyorum ben. Nba'den soğutuyor böyle hamleler Allah canımı alsın.

0 yorum: