Ahmet Çakar


"Shaq adamsa, Miami'yi şampiyon yapsın."

"Ancelotti bana hikaye anlatmasın!"

"Fener Sevilla'yı elesin, bikini giyerim."

"Arkeolog gibi adam." (De Sanctis için)

"Pele kim ya!"

"Real Madrid takım değil."

"Mistik güçler işin içine girdi, bundan sonra nereye gideceğimiz belli olmaz, finalden sonrası varsa oraya da gidebiliriz." (3-2'lik Türkiye-Çek Cum. maçı için)

"Yanlış anlama ama... Aman, yanlış anlarsan anla, bana ne! sende genetik deformasyon var. Bugün senin dna'ni inceletsek, yeni bir gen buluruz orada: A.Z. geni... Nedir bu gen? Anti-Zico geni." (Gürcan Bilgiç'e)

"Durun bi dakka, Şimdi ingiltereyi futbolda model olarak gösteriyorlar.Tamam, size ingilteredeki modeli anlatayım. Bi kere futbolcuların yüzde 20'si gay..."

"Gürçan Bilgiç:Siz olsanız hasan şaşı sağ bek oynatır mısınız? Hakan sen?
Hakan Can: Hayır.
Gürçan Bilgiç: Serdar bali sen?
Serdar Bali: Hayır tabii.
Gürçan Bilgiç: Hocam sen?
Ahmet Çakar: Soru sapık!"(Altıpas)

"Ahmet Çakar: Ben her gece başımı yastığa koyduğumda vicdan muhasebesi yapa...
Hakan Ünsal
: E hocam senin de son zamanlarda vicdanın rahat değil galiba hiç...
Ahmet çakar: Her kim kiiii vicdan muhasebesi yapmıyorsa adam değildir, şerefsizdir, insan değildir!" (Altıpas)

"Ahmet Çakar:Siz Zico'nun kellesini istediniz bu sezon başında. Kazığa oturtacaktınız... Kazıklı Voyvoda'sınız yahu...
Kazım Kanat:Hocam sen nesin?
A.Ç.: Ben Drakula'yım.
K.K.:Hocam ne diyosun? Saçmaladın iyice. Sen Ahmet Çakar'sın ya!
A.Ç.:(Kısa bir süre ciddi ciddi düşünür ve...) O da tartışılır!" (Santra)


Ahmet Çakar'ı seviyoruz...


Not:Diyaloglar EkşiSözlük'ten alınmıştır.

2 yorum:

Zoma dedi ki...

Fotoyu nereden buldun ya? Ahahaha süpermiş...

L dedi ki...

valla resim arıyordum nette ahmet hocayla ilgili. çoğu bikiniliydi zaten. adam bi laf söyledi, başına gelmeyen kalmadı. bunu da derinlerde bi yerde buldum. sanırım bi röportajdan kalma.