Bakış Açısı


Ben tam sopalığım, evet. Her defasında böyle, vizyon döneminde izlemediğim filmleri sonradan Vcd veya Net'ten indirip izliyorum ve ah-vah ediyorum:"Nasıl kaçırmışım ben bunu, niye gitmemişim!" E gitseydin ulan, elinden tutan mı vardı, göte bak. Sanki daha önemli işi vardı da.

Ama bu tepkilerin en büyüğünü dün gece verdim. Başıma başıma vurdu deminki lafları bu film.

Fragmanını izlemiştim ve yeterince etkilenmiştim zaten. Ama "bu kadar" iyi olduğunu bilsem, ilk günden giderdim sanırım.

Hani dünkü X-Files ile ilgili yazımda, dizi ve filmin kattıklarını yazmıştım ya, Vantage Point de, gerçeğin, bizim gördüğümüzden farklı olabileceğini, tam 8 farklı açıyla gözümüze gözümüze sokuyor. "Bence" kavramının ne kadar yanıltıcı olduğunu harika anlatıyor. "Görünenin", her zaman gerçek olmayabileceğini.
Ayrıca söylemem gerek mi bilmiyorum ama, bu türde çekilmiş en iyi filmlerden biri. Sadece konusu iyi değil yani.
Film boyunca kardeşimle, "Nasıl çekmişler abi bu filmi" diyip durduk. İzleyenler anlayacaktır ne demek istediğimi, izlemeyenler de izleyince çok iyi kavrayacak bunu.

Bu yazıyı okuyup, filmi izlemeyen ne kadar kişi varsa, hemen ilk 24 saat içinde bu filmi izleyin. Emin olun pişman olmayacaksınız.

0 yorum: