Racır Meysın

Günün kahramanı işte bu adam. Kusura bakmayın, daha Spurs'te 4. maçını oynadığı için siyah-beyaz formayla bir fotosunu koyamadım. Ama sevinç kısmı var yine de. Wiz'deyken seviyordum, bize geldi daha bir sevdim, bizde iyi oynadı daha da sevdim, bugünkü maçta çok büyük işler yaptı, artık çok özel bir yere sahip. Böyle devam etsin, foros keseceğim.

4. maçta ilk galibiyetimizi almak kötü tabii. Ama özellikle ilk 2 maç da ucundan kaçtı, bunu göz önünde bulundurmalı.
Kimine sorarsan, "bunu da zar-zor aldılar" der. 2 uzatma sonunda 129-125 kazanılan bir maç. Tony Parker 55 sayı-10 asist-7 ribo yaptı;kariyer rekoru 38'di, belki bir daha kıramayabileceği kadar yukarı çekti. Td de 30-16-3. Toplam 111 sayı 3 oyuncudan. "Yedek big-three" mübarek.

Roger Mason, birçoğu çok kritik, 26 sayı attı. Maçı Yahoo'dan takip ettim, oturduğum yerde ölüyordum. Bir de izlesem, herhalde kalpten giderdim. Çok çok kritik maçtı.

Lafı Nba'den açmışken bazı notlar da yazayım:

-Amare Pacers'a karşı 17/21 ile 49 sayı attı-yuh. Yetmedi, yanına 11 ribaund, 6 asist ve 5 top çalma da ekledi. Aynı zamanda 4x5 oluyor bu. Verimlilik puanını hesaplamak bile istemiyorum, hayvani bir şey çıkar. Tabii buna bu kadar sevinmem ve özen göstermemin sebebi başka:Amare bu sene benim Fantazi lig takımımda. O yüzden ne kadar iyi istatistik yaparsa, o kadar sevindirik olurum.

-Geçenlerde bir Wiz maçının istatistiklerine bakıyorum, ne göreyim:Andray Blatche, maçta tam 5 top kaybı yapmış. Sövdüm tabii bayağı. Ne hakkın var ulan o kadar top kaybına, sen kimsin de. Bu gece de 4 tane. Koç olsam sanırım ağız-burun...

-Kevin Love'da feci iş var.

-Lbj de Bulls'a karşı 41-9-6-4 yaptı. Yendiler tabii. Derrick Rose'u da çok beğendim bu arada. Ama Bullz böyle giderse, Wade gibi olur o da.

-Memphis'in kısalar iyi şeyler yapacak gibi.

-Heat nasıl olur da, 76ers'e 23 sayı fark... Hüseyin'e sorsan normal der adi herif.

-Geçen günkü Lakers maçında 0 dk oynayan Dahntay Jones, bugün ilk 5 çıkıyor, ve şimdiden 13 sayıda. Devre olmadı daha. Nasıl işler bunlar...

-Daha 3 gün olmadı, yine Lal-Lac maçı. Bakalım bu kez "noolucek".

2 yorum:

Haketo Zaman dedi ki...

Salih, objektiviteni sikeyim. İzledin mi bu sene Heat'i? İzledin mi bu sene Sixers'ı? Nereden konuşuyon amınakoym ya. Maçı izle öyle gel anam, koyarız da, sikeriz de, atarız da.

L dedi ki...

ya hadi siktir. sen günde 4 maç izliyosun da noluyo. yaz yorumlarını o zaman. alla alla :Q