Möhü

Maç hakkında az sonra yazacağım evet ama, ondan önce az evvel başıma gelen bir şeyi yazmak istiyorum. Acayip duygulandım hacı. Net kullanıcısı-İnternet ilişkisi hakkında önemli olduğunu düşünüyorum çünkü.
Bir süre önce yazarı olduğum bir sözlük vardı, oraya girdim demin. Bakayım dedim bir. Birkaç başlık vardı, biri bizim maç hakkında tabii. 2 entry vardı. Biri kısaydı, okudum onu. Sonra alttakine geçtim. Onu da okudum. En alttaki satırda kalakaldım:
"bir de merhum yazarlardan x olsaydı da bir yorum yapsaydı diyor insan". X burada, benim sözlükteki nick'im oluyor tabii.

Bu gerçekten çok önemli. Neden mi? Çünkü bu tip sanal mekanlarda insan, ayrılınca veya atılınca, veya bir sebepten uzak kalınca, sanal alemin genellikle ortaya çıkan o nankör yüzünü görüyor ve soğuyor. Samimiyetsizlik vardır çünkü bu işlerde genellikle. Diyorsun, lan o kadar şey yazdım, emek verdim, millet unuttu beni vs. Genelde de öyle evet, ama bu seferki beni gerçekten sevindirdi. Bir kişi de olsa, beni hatırlamış ve benim yazılarımı/yorumlarımı hatırına getirmiş, okumak istemiş ya, bu çok büyük bir şey benim için.
Keşke elimde olsa da, maç hakkında 2 satır karalayabilsem ve ona okutabilseydim. Nasıl içim rahat ederdi, anlatamam. Borcum olsun...

0 yorum: