Küçük Hakan


...gülmekten kendimi alabilirsem yazıya başlayabileceğim ama, siz söyleyin mümkünatı var mı, bu nasıl bir tip lan. Öhöm, neyse (eski hali olduğunu biliyorum bunun, söyleyeyim de. Ama yine de bunu koyasım geldi).

Hakan Ünsal yorumculuk kariyerine başladığından beri sıçım sıçım sıçıyor. Ama öyle bir hallerde ki, hiç "ben yanıldım, yanlış tahminde bulundum" olayı yok. Son derece kendinden emin, atıp tutuyor. Nasıl kendinden emin, bir görseniz. Genelde de saçmalıyor, ama kimin sikinde;Türkiye'de bir tek "rezil" olunmaz, malumunuz. Ulan Rıdvan her bi' boku biliyor ediyor, adama iltifat edince utanıyor, kızarıyor. Bir ona bak, bir buna.
Son ve aşmış vukuatı da, Benfica maçıyla ilgili söyledikleri. Ben buraya yazaya utanıyorum, gidin Ekşi'den onun başlığındaki son entrylere bakın, anlarsınız.
Gerçekten bir "kuyruk" acısı var bunun ama, dur bakalım.

0 yorum: