Sleeve Modası


Tabii kimseye niye şunu yaptın, diye hesap sorma hakkımız yok ama, herkes de her şeyi yapmasın, sırf moda diye bir işe girişmesin, özenti olmasın amına koyym ya. Bu koskoca Nba oyuncusu olsa bile. Ki esas o yapmamalı bu işi.
Biliyorsunuz bu sleeve mevzuunu Iverson başlattı ilk olarak. Onunla özdeşleşti. Ardından doğal olarak tek-tük kullanan oldu ama esas patlama 1-1.5 yıl önce falan başladı. Birdenbire Kobe, Melo, Lebron, Ray Allen, Vince Carter, J-Rich, Pietrus, Nate Robinson, Gerald Wallace, hatta Allahın Maurice Evans'ı bile kullanmaya başladı. Hatta lige yeni gelen O.J Mayo bile geçirmiş hemen. Şimdi sanırım giymeyene yıldız demiyorlar. Bunu dememin sebebi de olayın son örnekleri. Kimseye şunu yap-şunu yapma diyemeyiz ama, samimiyet yok bu olayın hiçbir tarafında. Kimse anlatmasın. "Ondan gördüm yaptım". Vay be, ne güzel.
Resimdeki kim? Tony Battie. Ne seviye bir oyuncu? Orta. Ama sleeve kullanıyor! Ama bazı işler de belli bir kısım insanın elinde kalsın. Herkes de her şeyi yapmasın ya.
Bizim sahaya gelip kolunda sleeve, bileklik, parmaklıkla hava atan, ama maç başlayınca bir bok yiyemeyen elemanları andırıyor hepsi. Dwight Howard, senin neyine ulan sleeve?! Git önce post öğren, faul atmayı becer. "Hoşuma gitti, geçirdim koluma". Hadi ya, her istediğini yapmayacaksın öyle işte. İşimiz var o zaman.

-Dostum ben en kısa yoldan Nba'de yıldız olmanın yolunu buldum
--Nedir o adamım?
-Sleeve takacağım
--...

0 yorum: