23 Şubat Gecesi Nba Notları

-Josh Howard hangi hakla "27" şut kullanabiliyor?

-Brezec de Toronto'ya gitti. Yakında amerikan oyuncu kalmayacak takımda. Harbiden Avrupa'nın Nba takımı olacaklar.

-Jianlian 5'den bench'e yuvarlanmış. Beter olsun.

-Jason Richardson'a (slam dunk mevzuu dışında) niye ısınamadım ben?

-Bu gece Nachbar 22, Songaila da 19 sayı attı. Çok seviyorum bu adamları. Beyaz Avrupalı şutör takıntım mı var ne.

-Batı lideri Hornets'e Houston 20 sayı çaktı. Batı böyle işte. T-Mac de hep sağlam kalabilse, daha da karışacak Batı ya, neyse.

-Hido 31s-5r-7a yaptı. 7/11 üçlük. Üç sayıda hem girişim, hem isabette kariyer rekoru. Sayıda da sezon rekoru.

-"Cemal" Crawford Toronto'ya 43 attı. Moon bir ara 4/4 üçlüktü. Bir de üçlük atmaya başlarsa, yerini daha da sağlamlaştırır bu eleman.

-Dallas o kadar adam verdi, hala deli gibi kadro var. Bench var. Bakalım "helva" yapabilecekler mi?

-Detroit Flip Murray'i waive etmiş. Geç bile kaldınız.

-Hani bazı adamlar vardır, ağzıyla kuş tutsa, size iyi gelmez. Mike Dunleavy de öyle işte. Nj'e 34 sayı atmış, yenmişler. Yemin ediyorum, kaale bile almıyorum.

-Magloire'ı waive etmiş Nj. Üzülüyorum o adama. Ne hale geldi.

0 yorum: