Takas süresi bitti; son saatte 11 oyuncu takım değiştirdi!

NBA'de takas süresi yaklaşık bir buçuk saat önce sona erdi. Cleveland Cavaliers, Seattle Supersonics ve Chicago Bulls 11 oyuncuyu içeren bir takasa imza attılar.
Şimdi olay bayağı bir karışık. Ondan takım takım gidelim bence.

Cleveland Cavaliers: Bulls'tan Ben Wallace'ı ve Sonics'ten Wally Szczerbiak ve Delonte West'i alarak LeBron'a gereken yardımı sağladıklarını düşünüyorum. Doğu'da tekrar zirveye oynayabilirler. Ancak bu arada Zydrunas Ilgauskas'ı nerelerine sokarlar, ya da Ben Wallace 4 oynar mı diye sormadan da edemiyorum açıkçası.

Chicago Bulls: Big Ben ve Joe Smith'i Cleveland'a yollayıp, Larry Hughes, Drew Gooden, Cedric Simmons ve Shannon Brown'u kadrolarına kattılar. Ben zaten huzursuzdu, takımda da 6 tane power forvet varken Joe'dan da kurtulmaları sürpriz değil. Takas değeri yükselen Larry'i Bulls'a kakaladıkları için Cavs'i tebrik ediyoruz.

Seattle Supersonics: Adama sorarlar n'apıyosun sen birader diye. Delonte ve Wally'i vererek karşılığında Ira Newble, Donyell Marshall ve Adrian Griffin'i aldılar. Bu da demek oluyor ki, "Ben istemiyorum galibiyet falan. Draft var, free agents var..." Ayıptır yahu. Zaten gideceksiniz, takımı iyice sıçırtıp bizi oraya götürtüp çöp izlettiriyorsunuz. Takasın sıçarı Sonics.


Genel bir değerlendirme yapacak olursak eğer, Ben Wallace 4 numara oynayabilirse, ki hiç şutu yok nası oynar bilemiyoruz, Cavs avantajlı. Bulls Ben Gordon varken Larry Hughes'u neresine sokar takdirinize kalmış. Bir sürü oyuncu yer değiştirdi. İlk 5 oyuncuları yedek oyuncu durumuna düşecek duruma geldi vs. Önümüzdeki günlerde, oynayanları gördükçe daha büyük bir değerlendirme yaparız sanırım Salih ve Rıfkı'yla birlikte.

Bu arada Artest hala Kings'te, Mike Miller hala Grizzlies'ta. Heat takas yapmadı. Smush elde patladı. Ayrıca bugün olan diğer bir takasta da Bonzi Wells ve Mike James Hornets'e giderken, Bobby Jackson, Adam Haluska ve Marcus Vinicius Rockets'a geldi. İşin içinde bir adam olarak itiraf edeyim, Haluska'yı hayatımda duymadım. Hornets iyice güçleniyor bu arada.

0 yorum: