Direnç

Şamp. Ligi 2. Tur maçları başladı. İlk günün karlıları Liverpool, Chelsea ve Real Madrid. Schalke'nin 1-0 orada pek bir işe yaramaz.

Benim hemen hemen tamamını izlediğim maç Liverpool-İnter oldu. Tahminim, en başta İnter'in gol yememeye çalışacağı idi. 30. dakikada Materazzi saçma bir 2. sarı kartla oyun dışı kalınca işler değişti. İnter toptan savunmaya sarılmak zorunda kaldı. Uzun süre iyi mücadele ettiler.
Liverpool ne kadar hücum özürlüsü bir takımdır böyle? Yüklendiler evet ama, boşa. Haybeye.
En sonunda 85'te, Kuyt'ın vuruşunda, Maicon'un ayağına seken topta golü buldular. Bitime yakın da Gerrard "sikerim lan, yetmez bu" dercesine uzaktan 2'yi buldu. İşte bu gol, iyi haberdi. Çünkü İnter 10 kişiyken alınan 1-0'lık galibiyet avantaj olarak bile nitelenemez. Hatta eğer 0-0 kalsalardı, ben "tur İnter'in" diyebilirdim, o derece. Bu takımın her galibiyeti beni uyuz ediyor. Hak etmiyorlar çünkü, oynayamıyorlar. Oyun yok. Bir savunma takımı Liverpool.
Hakem maçın içine sıçtı. Materazzi'yi yanlış kartla oyundan attı. Vieira'nın bariz elle kestiği pozisyonda penaltıyı vermedi. Birçok faulu görmedi veya görüp de yanlış değerlendirdi.
Umarım rövanşı İnter turu geçmesini sağlayacak skoru elde ederek tamamlar ve turu geçer. Yoksa bu adamlar yine, bala göte finale çıkacak. Zaten bu yıl Manutd-Barça veya ne bileyim o tip bir final olmazsa ayıp artık. Biraz da sürpriz olmayıversin.

Chelsea avantajı buldu Yunan eli'nde. Ben Olympiakos galibiyet çıkartabilir diye düşünüyordum. Bu şekilde Chelsea eler artık.
Real maçın başında avantajı buldu ve rahatladı. Bence onlar da sorun çekmeyecek.
Ama Schalke-Porto eşleşmesi için ne derim bilmiyorum. "Alaman"lar 1-0 aldı ama, ben yeteceğini hiç sanmıyorum açıkçası. Porto evinde çok iyi. Schalke'nin iyi savunma yapması lazım.

Yarın ne olur peki?
Sevilla için yorum bile yapmıyorum. Arsenal-Milan maçını çok merak ediyorum. Dedeler veletlere karşı. Lyon çok iyi bir skor bulmalı ki, 2.maçta fena yenilse bile çıkma şansı olsun. Olur mu? Ben pek sanmıyorum. Olursa da büyük sürpriz.
Celtic-Barça'da da şaşırtıcı bir şey olmaz.

0 yorum: