51


Chelsea-Arsenal maçı. Spiker tekrarlayıp duruyor:Drogba bu maçta bir gol atarsa eğer, Chelsea'de attığı 50. gol olacak. Yav diyorum, bu adam o kadar gol attı, o kadar sene oldu geleli, anca 50 gol mü? Düşünüyorum bir yandan, acaba Premier Lig'i mi kastetti eleman? Vikipedia'ya bakıyorum şimdi. Orada da 51 diyor. Allah allah. 20'sini zaten geçen sezon attı.

En sonunda kulüp sitesine girip, oyuncu sayfasına bakıyorum ve evet. Orada Premier Lig kısmında 48 yazıyor. Bu son maçta 2 gol attı, bu maçtan önceki golü de eklemediklerini düşünün. Hesap tam.

El değmişken diğerlerinde de kaç gol attığını söyleyeyim.
Dider Drogba, Chelsea'ye 04 yazında geldi. O zamandan beri ligde 51, Fa Cup'da 4, Lig Kupası'nda 6, Avrupa Kupaları'nda 16 gol atmış. Toplam 78 gol. Aslında bana hala ligde 51'den çok atmıştır gibi geliyor ama, rakamlar da ortada. Neyse.

0 yorum: