Fark

Ne kadar üstüne düşsek de, emek versek de, bizimkisi bir blog. Çoğu şeyi ihmal etmeyebiliyoruz, üstünde durmayabiliyoruz. Ama bir gazetenin durumu bizimle aynı mı? Tabii ki hayır. Fakat bu, o gazetede çalışanların seviyesiyle, birdenbire benzer hale gelebiliyor. Nasıl mı? Şöyle:

Ben dün gece kısa bir post yazdım "Gece Soruları" şeklinde. Resim olarak da, Google'a "soru işareti" yazıp ilk sayfada hoşuma giden ilk resmi aldım-kim uğraşacak o saatte o kadar! Koydum postun başına. Bu, bizim için çok bir sorun teşkil etmez. Azıcık aşağıda görebilirsiniz o resmi.

Az önce;Vatan gazetesi'nin net sayfasındayım. "Sosyal güvenlik bilmemnesindeki soru işaretleri" gibi bir haber. Üst kısmında da bizim resim! Şaşırdım tabii. Koskoca gazetenin sitesinde böyle bir kolaycılık...Bilemiyorum. Bu kadar kolay olmamalı sanki. Daha bir özen olmalı, o resmi koyan adamın aklına gelmiyor mu, o resmin o kadar kolay bulunabileceğinin birileri tarafından fark edilip edilmeyeceği?

Diyeceksiniz belki, "çok detaylı düşünüyorsun, ne alakası var". Var alakası, var.

0 yorum: