Salak

fEğer şampiyonluğa oynuyorsan, kupa istiyorsan, sağlam takım kurmaya niyetin varsa, önce adam gibi transfer politikan olacak.
Beşiktaş, ara transferde Holosko'yu almak için verdiği şeyler arasında takımın gerçek anlamda jokeri Koray da vardı. Koray gitti. Taa o zamandan demiştik "ne yapacak bunlar" diye.
Çekirge sıçradı, sıçradı, ve en sonunda sıçtı. Belliydi de.

Serdar Kurtuluş uzun zamandan beri sakat. Hatta ben elemanı unutmuştum bir ara, o derece. Cisee de bir süredir sakat. Böyle olunca, orta sahanın defansif sorumluluğu Toraman'a kalmıştı. 2-3 maç o idra etti ama o da Büyükşehir Belediye maçında cezalı olunca, Ertuğrul sıçtı.
Maç için çıkardığı kadro şuydu-defans harici:Tello-Delgado-Serdar Özkan-Holosko-Bobo-Nobre. Benim gibi aşırı hücum seven bir adam için bile delilik bu.
Merak ediyorum, Ertuğrul'un aklına geldi mi maç kadrosunu hazırlarken, Koray. Umarım bir şekilde aklına gelip, pişman olmuştur onu göndermekten.

Özetini izledim maçın. Abartmıyorum, İbrahıim Akın ve Necati, Bjk savunmasıyla dalga geçmiş. Bu kadar mı rahat girilir kale sahası civarına.

Neyse, bu kadro intihar tabii, şu durumda. Atılan gol de tırışka zaten. Olacağı buydu.
Bobı'nun kırmızı kart olayı ise tam rezalet. Geçtim haftaya olan Fb maçını düşünmesi ihtimalini, adamın o andaki durumu, içinde bulunduğu maç için bile hayırlı değil. Kendisini tutan adamı önce bi' itti, sonra çok sert itti, hatta vurdu da denebilir. Hakem direk kırmızı çıkarttı. Sonra itiraz tabii. Ardından da hakemi iterek sahadan çıkmak. Buna 3 maçtan az ceza gelirse içine sıçayım öyle federasyonun. Kulüp ne der, o da ayrı merak konusu. Şurda az zaman kalmış lig bitimine, en önemli kozunun yediği halta bak.

Tadımlık 2 hafta kaldılar işte, zirvede. Fb de haftaya yener bunları, iyice safdışı kalırlar. Anormal bir şey değil.

0 yorum: