1000




Maldini zaten efsane, bunu her şekilde özümsedik ama, bu hafta gerçekleştirdiği şey de, artık "oha" dedirtti.
Paolo Maldini, geçen hafta sonu, Parma-Milan maçında da oynayarak kariyerindeki 1000. maçına çıktı. Yani ne diyebilirim bilmiyorum, kaç oyuncu vardır 1000 profesyonel maça çıkan? Müthiş. Ne denebilir ki.

Ben doğdum o var, ben 20 yaşına geldim, o hala var.
Yukarıdaki resme bakın bir.

Bu da sıkça biliniyor ama, hazır Maldini'ni büyüklüğü mevzu bahisken yazalım: Maldini'nin 3 numaralı forması, sezon sonunda emekliye ayrılacak; Baresi'nin 6 numaralı forması gibi. Ve o formayı ancak, şu anda Milan altyapısında oynayan oğlu Christian Maldini giyebilecek. Bir futbolcu için bundan büyük ne olabilir? Christian, şu resimdeki oğlu mu, onu bilmiyorum, kusuruma bakmayın artık.

Lig olmaz bu sezon artık da (ki olsa iyi olurdu, son sezonunda Scudetto'yla bitirmek ne güzel olurdu onun için) ,umarım Şampiyonlar Ligi'ni 6. kez kazanıp kariyerini noktalar. Koca Liverpool'un 5 Kupa 1'i var. Onun da.
Sıfata bak, "sadece 2 kulübün kendisinden fazla Kupa 1 aldığı oyuncu".

0 yorum: