Eto'o Ve Drogba Ve Ebesinin...


Ben daha yeni okuyabildim. Bu ayın ortalarında Eto'o şöyle bir açıklama yapmış: "Drogba'dan korkmuyorum. Messi, Henry, Drogba ve ben birlikte oynarsak süper hücum eden bir takım haline geliriz". Drogba'nın Barcelona'ya gelme ihtimaline karşı, söylentilere karşı.
Şimdi tabii bu sezon sonunda Mourinho'nun Drogba'yı filan alıp Barça'ya gelebileceği söyleniyor. İhtimal var az da olsa ama, biraz fazla kaçmayacak mı?

Yani Ronaldinho, Messi, Henry, Eto'o, Krkic, Gudjohnsen ve Dos Santos'un yanına bir de Drogba mı? Tabii Ronaldinho gidecekse filan olabilir. Ama diğer türlü nasıl olacak?
Jose gelirse ve "adamlarını" getirirse harika olur tabii de, hücum verimliliğinin de bir sınırı var değil mi?

Bir de işin şu kısmı var: eleman Ronaldinho'dan bahsetmiyor sözlerinde. Demek ki hala kavgalılar. Zaten bu sezon sonu giderse Ronaldinho, ben pek şaşırmam.

0 yorum: