Oeh

Netten yeni günün Vatan gazetesi'ni okuyorum. Okumaz olaydım. Önce "Polat Alemdar" ın "Kadınlar sıvıdır" şeklindeki açıklamasını gördüm ve okudum, ardından da "büyük yazar" Reha Muhtar'ınkini.
Necati Şaşmaz demiş ki "Kadınlar sıvıdır. Erkekler kap gibidir. Ve kadın erkeğin kabını alıyor" vs.
Tabii arkasından bunu okuyan "ilişkiler uzmanı" Reha Muhtar da cevap verme ihtiyacı hissediyor. Böyle bol bol sonu üç noktalı cümleler. Adam sikermiş gibi. Her satıra bir cümle. Yılmaz Özdil'den daha fena neredeyse.
Ha, ben böyle diyorum da, adamın ünlüler dünyasında filan beraber polmadığı kadın yok. Ya adam Nilüfer'i bırak, Gülşen'le beraber oldu. Akıl almaz bir şey.
Köşedeki resminden bile ziril ziril samimiyetsizlik akıyor. Ya bir de "her şeyi bilen adam" profili. Sanki anasını satayım, 234333929 tane kadınla birlikte olmuş, ilişki profesörü. Siktiğimin ülkesinde sistem bu işte. Kaibiliyetsizler su başlarını tutmuş vaziyette. Oturdukları yerden ahkam keserler böyle herkese, "sen kimsin, ne bilirsin" havası taslamak. Bilmiyorum ya, ne demeli.

0 yorum: