Gaston "La Gata" Fernandez


Benden çok futbol yazısı görmezsiniz, özellikle genç yetenekler, bilinmeyen oyuncular silsilesinden profiller. Bu konuda bir Aceto'dur, bir de bizim Salih. Bana bu yazıyı yazdıran Football Manager. Oyun canımız, ciğerimiz malum. Ancak 01-02'deki Tsigalko olayından sonra ben oyunda sağlam olan genç oyuncuları hep "sıçar" gözüyle bakardım. Gaston ayrı. FM 2008'de ne yapın yapın alın bu adamı. Kariyerine River Plate'de başlamış, Monterrey'e kiraya gitmiş, dönmüş. River serbest bırakmış sonra, San Lorenzo yolları taştan. Bu senenin başından beri de Meksika'nın Tigres takımında oynuyor. İlk maçı, ilk golü dün. Lakabı "La Gata" yani "Kedi." Bir de adam Güney Amerikalı olduğundan, ben diyordum ki esmer, latin bir şeydir. Fotoda da görüldüğü üzere, saçları boya olsa bile gayet açık teni var. Maxi Lopez'in kankasıymış. Kaderleri benzemesin.

0 yorum: