Aceto

Hüseyin olay hakkında link filan vermiş, malum. Ama ben de bu konu hakkında birkaç bir şey söylemek istiyorum.
Türklere "güzel iş" yapmayacaksın. Hak etmiyorlar. Hiçbir şekilde. Futbolu derinlemesine takip eden ve seven, merak eden ufak bir kitle var. Yüzeysel takip eden/seven ise bir yığın adam var. Böyleyken tamamiyle o "derinlemesine" sevenlere hitap eden bu kendi halindeki blog, o yüzeysel takip edenlerin/çekemeyenlerin/kıskananların olumsuz davranışlarıyla karşılaşıyor. Bu adam ayda bir illa kendini savunma yazısı yazmak zorunda mı? "Blog burası" diyor, "keyfim bilir yazarım yazmam" diyor, haklı da. Buna rağmen nelerle uğraşıyor. Ben normal karşılarım eğer bir gün "sikerim lan sizi" deyip blogu toptan kapatıp giderse. O zaman olan bu adamı gerçekten seven bizim gibilere olur. Ne kadar keyifle ve merakle okuyoruz Aceto'yu anlatamam. Bu blogda da olabildiğince, mümükn olduğunca onun reklamını yapacağız, tanıtacağız. Çünkü severek okumaktan öte, bizim bu blogu açarken onan etkilenme payımız çok yüksek. Hatta iki gün sonra biri yorum yazarsa, mail atarsa "kardeş ne ayak, Aceto'nun taklidini yapmışsınız" diye, ben de "fazla kaçırmışız abi kusura bakma" derim. O derece.

Adam o kadar yazsın etsin, sonra her posttan sonra saçma salak yorumlar, "aha şurdan çalmış", "burdan çalmış". Ben olsam dayanamazdım sanırım.
Eğer o blog bir gün kapanırsa, olan Hüseyin ve benim gibilere olacak, orayı nette bir yerde görüp, bir gün tıklayıp sonra uğramayanlara değil. Yazık.

0 yorum: