Eduardo


Aslında bilen biliyordur ne olduğunu, benim de yeni bir şey söyleyeceğim yok ama yine de bir şeyler yazmak istedim. Birmingham ile oynadıkları maçta ayağı kırıldı Eduardo Da Silva'nın. Hem de 3. dakikada. Sol ayağı. Hem de ne kırılma. Martin Taylor denen hayvan, hani amiyane tabirle "bacağı kırıp eline verdi" Eduardo'nun. Ben o anla ilgili bir resmi koyacaktım yukarı ama, tekrar tekrar görünce midemin kaldırmayacağını düşündüm. Bloga girenler için de öyledir eminim. Bir gören bir daha görmek istemez çünkü.
Görünüşe bakılırsa, en azından sezonu kapattı Brezilya asıllı futbolcu.
Tam alıştı takıma derken, belki de kariyeri bitti adamın. Her şeyi bırakın, Arsenal'de formsuz olsun, gol atmasın ama, bu adam Euro 2008'de Hırvatistan'ın en büyük kozuydu. Onlar ne yapacak peki şimdi? Taylor'a tazminat davası açsalar yeridir.

0 yorum: