Gökhan Gönül 2


Malum maç hakkında bir şey yazmak istemiyorum, çünkü o kadar çok laf kalabalığı var ki. Yazacaktım. Hem de yazacağım çok şey vardı. Ama gereksiz olduğunu düşündüm. Hele de kaybeden taraf hiçbir şeyi kabullenmezken...Ne için yazacaksın ki?
Maçla ilgili yalnızca Gökhan Gönül'e değinmek istedim. Maç boyunca belirgin şekilde, iki atağa çıktı. Zaten maçın büyük bölümü eksik oldukları için, olması gerektiği kadar çıkamadı hücuma. İlkinde eğer kendi atsa (ki artık vuracak gücü bile kalmamıştı ve açı da dardı. Kötü vurması normaldi yani) veya Kezman'a topu aktarabilse, ki Kezman bomboştu, golü atması kesindi, maç daha farklı devam edecek ve belki Gökhan efsane olacaktı. Çünkü şuttan önce Gökhan tam 5 kişiyi geçti. Müthiş bir slalomdu. Ve diyorum ki, o şekilde kaleye gidecek Dünya'da 3 tane bek var. Biri Alves zaten, diğeri Gökhan. 3.cü de kimdir bilemem artık. Belki Zambrotta.
İkinci pozisyonda da neredeyse çizgiden içeri doğru hareketlenip, çalımdan sonra o açıdan, o şutu çekmek inanılmaz. Ona cesaret etmek cidden takdir edilmesi gereken bir karar. Nitekim de gol oldu. Belki kartlardan, kavga-gürültüden ve Gs'nin kazanmasından çok fark edilmiyor ama bu maçı önemli kılan unsurlardan biri, hatta belki en önemlisi de Gökhan'ın yaptıkları ve yapamadıklarıydı...

0 yorum: